Ens vàrem reunir tots els nins i nines al gimnàs per a dur a terme dos esdeveniments prou importants per a l’escola. El primer, sumar-nos a la cantada que se feien a tots els centres de la Comunitat, interpretant el nostre imne: La Balanguera, en motiu del seu centenari. Tot sigui dit, tots els alumnes varen cantar molt efusivament.
I la segona, acomiadar na Sophie, la nostra auxiliar lingüística que ens ha acompanyat a les sessions d’anglès d’un parell de dies a la setmana, durant el curs actual. Li volem agrair la seva implicació i desitjar que li vagi molt bé de cara al futur.


