Ens reunim per cantar La Balanguera i acomiadar na Sophie.
12/06/26Ens vàrem reunir tots els nins i nines al gimnàs per a dur a terme dos esdeveniments prou importants per a l’escola. El primer, sumar-nos a la cantada que se feien a tots els centres de la Comunitat, interpretant el nostre imne: La Balanguera, en… Llegeix més»

