Els alumnes de 6è inauguren el centre cinegètic de Mallorca

CELEBRAM EL DIA DEL MEDI AMBIENT

Benvolgudes famílies,

Avui, 5 de juny, és el Dia Mundial del Medi Ambient. Per aquest motiu, els nins i nines de sisè participaran en la inauguració del Centre Cinegètic de Mallorca a Sa Mola Vella (Son Macià), activitat programada del Consell de Mallorca

Serà una jornada educativa i d’experiència directa on els nins i nines podran connectar amb la natura, la biodiversitat i les nostres tradicions rurals.